Tabung Bersama Mu

Blog Widget by LinkWithin

Friday, November 6, 2009

Remaja Maut Dilanggar kereta pelakon

KUALA LUMPUR - Bimbang gambarnya dirakam, seorang pelakon veteran lelaki bertindak melarikan diri selepas terlibat dalam satu kemalangan yang mengakibatkan kematian seorang remaja di Kilometer 7-3 Jalan Lingkaran Tengah 2 (MRR2) Kepong di sini awal pagi semalam.


Gambar Sekadar Hiasan


Kejadian pukul 1 pagi itu berlaku apabila kereta BMW yang dipandu pelakon berusia 51 tahun itu bertembung dengan sebuah motosikal yang dinaiki Tuan Mohamad Nul Hakim Tuan Long, 21, dari Pengkalan Kubor, Tumpat, Kelantan.

Difahamkan, sebelum kejadian itu, mangsa yang menaiki motosikal Honda EX5 bertindak melawan arus dengan menunggang di lorong kanan selepas melihat sepasukan polis sedang melakukan sekatan jalan raya di situ.

Pemuda terbabit dipercayai bertindak demikian kerana takut dikenakan tindakan ekoran tidak mempunyai lesen memandu.

Pegawai Turus Siasatan dan Perundangan Trafik Kuala Lumpur, Deputi Supritendan Abdullah Roning berkata, kejadian berlaku begitu pantas menyebabkan kereta dipandu pelakon itu tidak dapat mengelak motosikal yang datang dari arah bertentangan.

"Akibat perlanggaran itu, mangsa yang baru tiba di sini dan tinggal di Sungai Plong, Sungai Buloh meninggal dunia di tempat kejadian selepas mengalami kecederaan parah di kepala dan badan.

0 comments:

Post a Comment

Say Something

 
Disclaimer :
aReaL Blog's does not stores any files on its server. And We does not reserve any rights to the content listed on these pages. All references are copyright to their respective owners.If you have any clarifications to be made or If you find any contents in this site which you think can be offensive contact me at are_realize@hotmail.com content will be removed or modified accordingly.Thank You