Tabung Bersama Mu

Blog Widget by LinkWithin

Wednesday, December 16, 2009

Jin Notti DVDRip (2009) Malaysia Multi Download Link

Notti merupakan seorang gadis jin yang sangat baik, lembut dan jujur, yang berusia 117 tahun. Dia di kenakan hukuman yang sangat berat dan dikurung dalam penjara yang di panggil “All Alone” oleh Majlis Penghakiman Jin yang di ketuai oleh Jin Samsu. Sebagai hukuman, Notti di hantar turun ke dunia manusia untuk bergaul dengan golongan yang melakukan perkara-perkara yang nakal. Notti memasuki tiga tubuh manusia yang mempunyai sifat yang berbeza.

1. Ruby – seorang gadis remaja punk dari keluarga berpecah belah yang nakal dan liar
2. Y’vonne – seorang perempuan berbangsa Tiong Hua dan teman wanita kepada sebuah kongsi gelap yang membuat aktiviti menjual VCD cetak rompak, memeras ugut dan meminta wang perlindungan
3. Sharifah – seorang peguam sofistikated yang sering membela penjenayah

Setiap kenakalan yang dilakukan oleh Notti harus melepasi skala kenakalan yang dipakaikan dipergelangan tangannya. Notti ditemani oleh peguamnya Jinbara sepanjang dia menjalani hukuman di dunia manusia sebagai penasihat untuk terus melakukan kenakalan. Namun, sepanjang perjalanan hukumannya, Notti mula jatuh cinta pada seorang lelaki yang dijumpai di tiga tempat yang berbeza iaitu Aziz. Dapatkah Notti bersama cinta sejatinya iaitu Aziz dan mencari hala tuju hidupnya sendiri?








Mediafire Link Part 01
Mediafire Link Part 02
Mediafire Link Part 03
Mediafire Link Part 04
Mediafire Link Part 05
Mediafire Link Part 06
Mediafire Link Part 07
Mediafire Link Part 08
Megauplod Link (Links Interchangeable)
Megauplod Link Part 01
Megauplod Link Part 02
Megauplod Link Part 03
Megauplod Link Part 04
Megauplod Link Part 05
Megauplod Link Part 06
Megauplod Link Part 07
Megauplod Link Part 08
Mediafire 345MB Link
Part 01
Part 02
MegaUpload Single Link
MegaUpload Link



Please Leave Your Massage , Request, Smile , Name And Your Blog Url At Comments Of My Post. I'll Go Visit And $mile At You Back.. Thanks..

1 comments:

uchi said...

tQ yea!!!

Post a Comment

Say Something

 
Disclaimer :
aReaL Blog's does not stores any files on its server. And We does not reserve any rights to the content listed on these pages. All references are copyright to their respective owners.If you have any clarifications to be made or If you find any contents in this site which you think can be offensive contact me at are_realize@hotmail.com content will be removed or modified accordingly.Thank You