Tabung Bersama Mu

Blog Widget by LinkWithin

Sunday, December 20, 2009

Muka Ummie Nazeera Pecah Dibelasah Remy (Jantan Keparat)

Dah makin panas nampak kes Ummie Nazeera dan Remy.Dalam laporan muka hadapan harian Metro hari ini,terpampang jelas muka Ummie dengan kesan lebam dan berdarah gara2 dipukul Remy sebelum Remy pula dibelasah oleh 7 orang lelaki di Istana Budaya baru baru ini.



Mengikut saksi kejadian yang juga pembantu rumah Ummie,Susi Sumarni,dia nampak Remy melibas tangan dengan laju ke arah muka kiri Ummie Nazeera dan menyebabkan Ummie jatuh serta merta dan lebam yang teruk dimuka.

Akibat dari tindakan itu,Remy memesan kepada Susi supaya tidak melaporkan kepada sesiapa sekalipun.(mungkin nak kaver line la kot si Remy ni)..Wtf!

“Saya nampak Remy pusing badan dan melibas tangan dengan laju ke arah muka kiri cik muda (Ummi Nazeera)."

“Dua kali Remy pesan supaya tidak melaporkan perkara itu kepada sesiapa sebelum menyuruh saya bantu mengangkat cik muda yang jatuh terlentang dan mengambil bedak asas di rumah untuk menutup luka."

“Saya hanya menurut perintah dan membantu cik muda yang mengadu kesakitan akibat bengkak di muka kiri dengan luka dan lebam sekitar matanya,” Cerita Susi kepada wartawan Metro

Sumber :www.ceritartis.blogspot.com



Dont Forget Leave Your Massage , Request,Thanks, Smile , Name And Your Blog Url At Comments Of My Post.

1 comments:

narissa said...

ishh..baru nk minat si remy..blakang bila terbace mcm kesah..
haih..tak berbaloi baloi tuk jdik peminat dia..

Post a Comment

Say Something

 
Disclaimer :
aReaL Blog's does not stores any files on its server. And We does not reserve any rights to the content listed on these pages. All references are copyright to their respective owners.If you have any clarifications to be made or If you find any contents in this site which you think can be offensive contact me at are_realize@hotmail.com content will be removed or modified accordingly.Thank You